Vyberte svoju polohu
Vyberte si jazyk a lokalitu, aby ste videli skutočné náklady na dopravu a časy dodania.
1.1. Internetový obchod fungujúci na adrese www.3mk.sk (ďalej len „Obchod”) je vo vlastníctve spoločnosti 3mk Protection sp. z o.o., ul. Krotoszyńska 35, bud. B-02 lok. 4a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP 6222833086, REGON 38761215700000, zapísanej v Národnom súdnom registri pod číslom KRS: 0000869762, vedenom Okresným súdom Poznań – Nowe Miasto i Wilda v Poznani, IX. hospodársky úsek Národného súdneho registra (ďalej len „Predávajúci”). Výška základného imania: 100 000 PLN. Kontaktné údaje: tel. +48 728 365 365, hlásenie prostredníctvom formulára.
1.2. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky”) upravujú pravidlá používania Obchodu, najmä práva a povinnosti Predávajúceho a Zákazníka, pravidlá zadávania objednávok a uzatvárania a ukončovania kúpnych zmlúv týkajúcich sa produktov ponúkaných Predávajúcim, ako aj pravidlá ich realizácie, postup pri reklamáciách a pravidlá ochrany osobných údajov. Podmienky tiež upravujú poskytovanie služieb elektronickou formou.
1.3. Zákazníci majú kedykoľvek bezplatný prístup k týmto Podmienkam na webovej stránke www.3mk.pl, vrátane možnosti ich stiahnuť a archivovať v elektronickej podobe (vo formáte PDF) alebo si ich vytlačiť. Podmienky sú Zákazníkom sprístupnené aj počas procesu zadávania objednávky.
1.4. Podmienky sú určené pre spotrebiteľov aj podnikateľov využívajúcich Obchod, s výnimkou bodov 7 a 8, ktoré sú určené výlučne pre Zákazníkov – spotrebiteľov, ako aj častí, ktoré sa výslovne vzťahujú na spotrebiteľov.
1.5. Zákazníci môžu komunikovať s Predávajúcim prostredníctvom e-mailu, telefonicky alebo písomne (kontaktné údaje sú uvedené v bode 1.1 Podmienok). Objednávky Zákazníci zadávajú prostredníctvom objednávkového formulára, v súlade s postupom uvedeným v bode 3 týchto Podmienok.
1.6. Predávajúci určil elektronický kontaktný bod na komunikáciu s koordinátormi pre digitálne služby, orgánmi členských štátov EÚ, Európskou komisiou, Radou pre digitálne služby a prijímateľmi služieb poskytovaných Predávajúcim: www.3mk.sk/nahlasit-chybu.
1.7. Všetky oznámenia, reklamy, cenníky a ďalšie informácie uverejnené na stránkach www.3mk.pl týkajúce sa zobrazených produktov nepredstavujú ponuku v zmysle Občianskeho zákonníka, ale výzvu na uzatvorenie zmluvy v zmysle článku 71 Občianskeho zákonníka.
2.1. Predávajúci poskytuje elektronicky služby spočívajúce v umožnení Zákazníkom vytvoriť si používateľský účet na webovej stránke Obchodu a sprístupnení objednávkového formulára na webovej stránke Obchodu. Okrem toho Predávajúci poskytuje službu Newsletter pre Zákazníkov, ktorí prejavili záujem o jej odoberanie.
2.2. Služba používateľského účtu spočíva v umožnení Zákazníkom využívať zdroje Obchodu po prihlásení. Zriadenie používateľského účtu si vyžaduje vyplnenie a odoslanie registračného formulára obsahujúceho e-mailovú adresu a heslo. Zákazník môže kedykoľvek, bez uvedenia dôvodu a bez akýchkoľvek poplatkov, svoj účet zrušiť zaslaním žiadosti o jeho odstránenie Predávajúcemu písomne alebo e-mailom na kontaktné údaje uvedené v bode 1.1 týchto Podmienok.
2.3. Služba objednávkového formulára spočíva v umožnení Zákazníkom zadávať objednávky (vyhlásenia vôle) na tovar ponúkaný Predávajúcim prostredníctvom webovej stránky Obchodu, v súlade s postupom stanoveným v bode 3 týchto Podmienok. Služba je poskytovaná bezplatne a má jednorazový charakter. Končí sa bezprostredne po odoslaní objednávky.
2.4. Služba Newsletter spočíva v zasielaní elektronického spravodaja Zákazníkom, ktorí s tým vopred súhlasili, a ktorý obsahuje informácie o produktoch a novinkách. Služba Newsletter je poskytovaná bezplatne na dobu neurčitú. Zákazník môže kedykoľvek, bez uvedenia dôvodu a bez akýchkoľvek poplatkov, odvolať svoj súhlas so zasielaním Newslettera kliknutím na odkaz uvedený v prijatej e-mailovej správe alebo zaslaním žiadosti Predávajúcemu písomne alebo e-mailom na kontaktné údaje uvedené v bode 1.1 týchto Podmienok.
2.5. Na používanie služieb je potrebný počítač alebo iné multimediálne zariadenie s prístupom na internet a operačným systémom umožňujúcim spustenie internetového prehliadača (napr. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera) s odporúčaným rozlíšením obrazovky 1024×768 pixelov alebo vyšším, s povoleným JavaScriptom, ako aj aktívny e-mailový účet.
2.6. Predávajúci upozorňuje, že medzi základné riziká spojené s používaním služieb poskytovaných elektronicky prostredníctvom internetu patria najmä počítačové vírusy, trójske kone, spam (nevyžiadané správy zasielané súčasne viacerým adresátom) a zásahy tretích osôb (tzv. hackeri). V záujme každého používateľa internetových služieb je mať nainštalovaný legálny a aktuálny softvér chrániaci zariadenie pred uvedenými hrozbami.
2.7. Reklamácie týkajúce sa služieb poskytovaných elektronicky je možné podať písomne alebo e-mailom na kontaktné údaje uvedené v bode 1.1 týchto Podmienok. Predávajúci vybaví reklamácie do 14 dní od ich doručenia.
3.1. Obchod prijíma objednávky Zákazníkov prostredníctvom webovej stránky www.3mk.sk, e-mailu alebo telefonického kontaktu. Objednávky je možné zadávať 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Odoslanie objednávky Zákazníkom predstavuje ponuku na uzatvorenie kúpnej zmluvy na produkty, ktoré sú predmetom objednávky, v zmysle čl. 66 § 1 Občianskeho zákonníka.
3.2. Zadanie objednávky znamená výber druhu a množstva produktov na stránke www.3mk.pl, kliknutie na tlačidlo „pridať do košíka“, vyplnenie objednávkového formulára, výber spôsobu platby a doručenia a následné potvrdenie a odoslanie objednávky kliknutím na ikonu „Kupujem a platím“. Predávajúci informuje, že objednávky zadané prostredníctvom Obchodu sú spojené s povinnosťou platby.
3.3. Nevyhnutným krokom procesu objednávky je oboznámenie sa Zákazníka s týmito Podmienkami a ich akceptácia, ktorú Zákazník potvrdzuje zaškrtnutím príslušného poľa pred finalizáciou objednávky. Akceptácia Podmienok je nevyhnutná na uskutočnenie nákupu prostredníctvom Obchodu – jej nedostatok znemožňuje zadanie objednávky a vyžaduje dohodnutie podmienok transakcie iným spôsobom.
3.4. Po odoslaní riadne vyplneného objednávkového formulára Obchod bezodkladne potvrdí prijatie objednávky zaslaním e-mailovej správy na adresu elektronickej pošty uvedenú Zákazníkom. Okamihom doručenia tejto e-mailovej správy Zákazníkovi dochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy medzi Zákazníkom a Predávajúcim. Uvedená e-mailová správa zároveň predstavuje potvrdenie uzatvorenia zmluvy na diaľku.
3.5. Zmluvy uzatvorené prostredníctvom Obchodu sa uzatvárajú v poľskom jazyku.
3.6. Registrovaní Zákazníci pri nákupe získavajú body v rámci Vernostného programu. Počet získaných bodov závisí od hodnoty zadanej objednávky. Podrobné podmienky účasti sú uvedené na stránke www.3mk.sk/club.
4.1. Ceny produktov uvedené na webových stránkach Obchodu sú cenami vrátane dane (t. j. obsahujú všetky zložky, ako sú clá a dane, vrátane DPH) a sú vyjadrené v poľských zlotých (PLN).
4.2. Ceny tovarov uvedené na stránkach Obchodu nezahŕňajú náklady na doručenie, ktoré sú uvedené v bode 5 týchto Podmienok.
4.3. Záväznou a konečnou cenou je cena platná v okamihu odoslania objednávky Zákazníkom.
4.4. Platbu za objednaný tovar je možné uskutočniť nasledovnými spôsobmi: – bankovým prevodom na účet Predávajúceho do 7 dní od zadania objednávky; – okamžitým prevodom prostredníctvom systému Tpay (poskytovateľom online platobných služieb je spoločnosť Krajowy Integrator Płatności S.A.).
4.5. Na všetok tovar objednaný v Obchode sa vystavujú faktúry s DPH v elektronickej podobe.
4.6. Všetky faktúry s DPH sú vystavované a doručované v elektronickej forme. Zákazník týmto vyjadruje súhlas s uvedeným spôsobom vystavovania a doručovania účtovných dokumentov (faktúr, dokladov) súvisiacich s objednávkou.
5.1. Doručenie produktu Zákazníkovi je spoplatnené, pokiaľ kúpna zmluva neustanovuje inak alebo ak si Zákazník nezabezpečí dopravu sám.
5.2. Náklady na doručenie produktu (vrátane poplatkov za dopravu, doručenie a poštové služby) sú Zákazníkovi uvedené počas zadávania objednávky – vrátane momentu, keď Zákazník potvrdzuje vôľu uzavrieť kúpnu zmluvu – a sú dostupné aj na webovej stránke Obchodu www.3mk.sk v sekcii „Možnosti doručenia“. Cena doručenia závisí od spôsobu doručenia zvoleného pri zadávaní objednávky. Celková cena objednávky, vrátane ceny produktu a nákladov na doručenie, je viditeľná pri zhrnutí objednávky.
5.3. Objednané produkty sú doručované na adresu uvedenú Zákazníkom v objednávkovom formulári prostredníctvom kuriérskej spoločnosti alebo pošty. Zákazník si môže zvoliť aj doručenie do samoobslužného boxu InPost. Spôsob doručenia si Zákazník volí pri vypĺňaní objednávkového formulára.
5.4. Doručenie tovaru objednaného prostredníctvom Obchodu sa realizuje na území Poľskej republiky prostredníctvom týchto dopravcov:
5.4.1. Poczta Polska S.A.;
5.4.2. InPost S.A.;
5.4.3. United Parcel Service, Inc. (UPS);
5.4.4. DPD Polska Sp. z o.o.;
5.4.5. Iní dopravcovia.
Doručenie tovaru do iných krajín sa realizuje prostredníctvom:
5.4.6. Poczta Polska S.A.;
5.4.7. UPS International Shipment.
5.5. Lehota na vybavenie objednávky je do 14 pracovných dní od dňa zadania objednávky Zákazníkom. V prípade, že Zákazník zvolí platbu bankovým prevodom alebo platobnou kartou, lehota na vybavenie objednávky sa počíta od dňa pripísania platby na účet Predávajúceho.
5.6. Po prevzatí zásielky by mal Zákazník podľa možností skontrolovať jej stav v prítomnosti doručovateľa. V prípade zistenia akéhokoľvek poškodenia zásielky počas prepravy sa odporúča, pokiaľ je to možné, odmietnuť jej prevzatie alebo spísať s doručovateľom protokol o stave zásielky a okolnostiach poškodenia, čo výrazne uľahčí prípadné reklamačné konanie.
5.7. Neprevzatie objednanej zásielky na dobierku sa považuje za odstúpenie od zmluvy zo strany Zákazníka.
6.1. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu produkt v súlade s uzavretou kúpou zmluvou.
6.2. V prípade, že sa zistí nesúlad produktu s kúpnou zmluvou, Predávajúci zodpovedá voči spotrebiteľom podľa pravidiel zodpovednosti za nesúlad tovaru so zmluvou uvedených v zákone z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľa (najmä podľa čl. 43a a nasl. uvedeného zákona). Základ a rozsah zodpovednosti Predávajúceho voči kupujúcim, ktorí nie sú spotrebiteľmi, ak má predaný produkt fyzickú alebo právnu vadu, sú upravené ustanoveniami Občianskeho zákonníka.
6.3. V prípade kúpnych zmlúv, kde kupujúcim nie je spotrebiteľ, sa v maximálnom rozsahu prípustnom zákonom vylučuje uplatnenie ustanovení čl. 556–576 Občianskeho zákonníka.
6.4. Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom, je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať, či obal nie je poškodený a či zásielka nenesie známky mechanického poškodenia. Prípadné poškodenia by mali byť zapísané v protokole o škode potvrdenom doručovateľom (alebo v inom podobnom dokumente). Príslušné formuláre poskytujú kuriéri doručujúci zásielky. Protokol musí byť podpísaný kuriérom a jeho kópia by mala byť zaslaná Predávajúcemu písomne. Reklamácie týkajúce sa poškodenia počas prepravy budú prejednávané iba po predložení protokolu o škode. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na spotrebiteľov, ktorých reklamácie budú riešené bez ohľadu na to, či bol protokol o škode vyhotovený.
6.5. Reklamácia by mala obsahovať aspoň:
6.5.1. označenie kupujúceho a jeho kontaktné údaje (adresa alebo e-mailová adresa);
6.5.2. označenie produktu, ktorého sa reklamácia týka;
6.5.3. informácie o predmete reklamácie, vrátane opisu vady alebo nesúladu produktu so zmluvou;
6.5.4. informácie o požiadavke týkajúcej sa spôsobu uvedenia produktu do súladu so zmluvou (oprava alebo výmena) alebo vyhlásenie o znížení ceny či odstúpení od zmluvy.
6.6. Reklamácie je možné zasielať:
6.6.1. písomne, na adresu uvedenú v bode 1.1 týchto Podmienok,
6.6.2. elektronicky, na adresu: store@3mk.global
6.7. Do 14 (štrnástich) dní od prijatia reklamácie Predávajúci zaujme stanovisko a informuje podávateľa o spôsobe ďalšieho postupu. Predávajúci sa bude usilovať, aby reklamácie boli vybavené bez zbytočného odkladu.
6.8. Ak spotrebiteľ nedostane rozhodnutie Predávajúceho o reklamácii do 14 (štrnástich) dní od jej doručenia, reklamácia sa považuje za uznanú. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na osoby alebo subjekty, ktoré nie sú spotrebiteľmi.
6.9. Počas vybavovania reklamácie môže Predávajúci požiadať o doplňujúce vysvetlenia, dokumenty alebo overenie okolností, ktoré sú predmetom reklamácie.
6.10. Predávajúci poskytuje na produkty predávané prostredníctvom Obchodu záruku v trvaní do 24 (dvadsiatich štyroch) mesiacov. Záruka nevylučuje, neobmedzuje ani neprerušuje práva kupujúceho vyplývajúce zo zodpovednosti Predávajúceho za vady predanej veci. Predávajúci môže stanoviť dodatočné podmienky alebo obmedzenia záruky pre konkrétny produkt alebo skupinu produktov.
6.11. Ak je produkt v rozpore s kúpnou zmluvou, Predávajúci zodpovedá voči spotrebiteľovi a vybavuje reklamácie podľa zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľa (čl. 43a a nasl.).
6.12. V prípade nesúladu produktu so zmluvou môže kupujúci – spotrebiteľ požadovať opravu alebo výmenu produktu. Ak by uvedenie produktu do súladu so zmluvou spôsobom zvoleným spotrebiteľom bolo nemožné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady, Predávajúci môže:
6.12.1. vymeniť produkt, ak spotrebiteľ žiadal opravu, alebo
6.12.2. opraviť produkt, ak spotrebiteľ žiadal výmenu.
6.13. Ak je oprava alebo výmena nemožná alebo by si vyžadovala neprimerané náklady, Predávajúci môže odmietnuť uviesť produkt do súladu so zmluvou. V takom prípade môže spotrebiteľ podať vyhlásenie o znížení ceny alebo o odstúpení od zmluvy podľa bodu 6.16.
6.14. Predávajúci vykoná opravu alebo výmenu produktu v primeranej lehote od informovania o nesúlade a bez zbytočných ťažkostí pre spotrebiteľa, pričom zohľadní povahu produktu a účel jeho kúpy. Náklady spojené s opravou alebo výmenou nesie Predávajúci.
6.15. V prípadoch podľa bodov 6.12.1 a 6.12.2 spotrebiteľ sprístupní produkt Predávajúcemu. Predávajúci zabezpečí jeho prevzatie na vlastné náklady.
6.16. Ak sa zistí nesúlad produktu so zmluvou, spotrebiteľ môže podať vyhlásenie o znížení ceny alebo o odstúpení od zmluvy, ak:
6.16.1. Predávajúci odmietol uviesť produkt do súladu so zmluvou podľa bodu 6.12;
6.16.2. Predávajúci neuvedol produkt do súladu so zmluvou podľa bodu 6.14;
6.16.3. nesúlad produktu so zmluvou pretrváva, aj keď Predávajúci vykonal pokus o nápravu;
6.16.4. nesúlad je natoľko závažný, že oprávňuje na zníženie ceny alebo odstúpenie od zmluvy bez predchádzajúcej opravy či výmeny;
6.16.5. zo stanoviska Predávajúceho alebo okolností vyplýva, že produkt neuvedie do súladu so zmluvou v primeranej lehote alebo bez nadmerných ťažkostí pre spotrebiteľa.
6.17. Znížená cena musí byť v takom pomere k pôvodnej cene, v akom je hodnota produktu v rozpore so zmluvou k hodnote produktu v súlade so zmluvou.
6.18. Predávajúci vráti spotrebiteľovi sumu zodpovedajúcu zníženiu ceny bezodkladne, najneskôr do 14 (štrnástich) dní od prijatia vyhlásenia o znížení ceny.
6.19. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy a požadovať vrátenie ceny, ak je nesúlad produktu so zmluvou nevýznamný. Predpokladá sa, že nesúlad produktu je významný.
6.20. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy podľa bodu 6.16, je povinný bezodkladne vrátiť produkt Predávajúcemu na jeho náklady. Predávajúci vráti cenu bezodkladne, najneskôr do 14 (štrnástich) dní od prijatia produktu alebo dokladu o jeho odoslaní.
6.21. Ak sa nesúlad so zmluvou týka len niektorých produktov z jednej objednávky, spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu k týmto produktom, prípadne aj k ďalším produktom zakúpeným spolu s nimi, ak nemožno rozumne očakávať, že si spotrebiteľ ponechá len súladné produkty.
6.22. Predávajúci uskutoční vrátenie ceny rovnakým spôsobom, akým spotrebiteľ zaplatil, pokiaľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom, ktorý pre neho neznamená žiadne náklady.
6.23. Predávajúci zodpovedá za nesúlad produktu so zmluvou, ktorý existoval v čase dodania produktu a prejavil sa do dvoch rokov od jeho doručenia, pokiaľ lehota použiteľnosti produktu nie je dlhšia.
6.24. Predávajúci nenesie zodpovednosť za nesúlad produktu so zmluvou, ak bol spotrebiteľ najneskôr pri uzatváraní zmluvy výslovne informovaný, že určitá vlastnosť produktu sa odchyľuje od požiadaviek súladu podľa čl. 43b ods. 2 zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľa, a výslovne a samostatne s týmto nesúladom súhlasil.
7.1. Zákazník – spotrebiteľ, ktorý uzavrel prostredníctvom Internetového obchodu zmluvu na diaľku, môže od nej odstúpiť do 30 dní bez udania dôvodu a bez akýchkoľvek nákladov, s výnimkou nákladov uvedených v bodoch 7.4, 7.5 a 7.8 týchto Podmienok. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 30 dňoch odo dňa, keď spotrebiteľ prevzal tovar alebo keď osoba určená spotrebiteľom, iná ako dopravca, prevzala tovar. Poučenie o práve na odstúpenie, ktoré obsahuje najmä informácie o spôsobe a lehote uplatnenia tohto práva a o nákladoch na vrátenie tovaru v prípade odstúpenia od zmluvy, ktoré znáša Zákazník, tvorí prílohu č. 1 týchto Podmienok.
7.2. Zákazník môže použiť vzorové vyhlásenie o odstúpení od zmluvy uvedené v prílohe zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľa, ako aj v prílohe č. 2 týchto Podmienok, avšak jeho použitie nie je povinné.
7.3. V prípade odstúpenia od zmluvy sa zmluva považuje za neuzavretú. Ak spotrebiteľ podal vyhlásenie predtým, než Predávajúci prijal jeho ponuku, ponuka prestáva byť záväzná.
7.4. Ak si Zákazník zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim, Predávajúci nie je povinný vrátiť Zákazníkovi dodatočné náklady, ktoré z toho vznikli.
7.5. V prípade odstúpenia od zmluvy znáša Zákazník priame náklady na vrátenie tovaru.
7.6. Zákazník zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré je výsledkom jeho používania spôsobom presahujúcim rámec potrebný na zistenie povahy, vlastností a fungovania tovaru.
7.7. Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku neprislúcha Zákazníkovi vo vzťahu k zmluvám uvedeným v článku 38 zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľa, najmä:
7.7.1. v ktorých je predmetom plnenia tovar nevyrobený vopred, vyrobený podľa špecifikácie spotrebiteľa alebo slúžiaci na uspokojenie jeho individuálnych potrieb;
7.7.2. v ktorých je predmetom plnenia tovar podliehajúci rýchlej skaze alebo s krátkou dobou spotreby;
7.7.3. v ktorých je predmetom plnenia tovar dodávaný v zapečatenom obale, ktorý po otvorení z hygienických alebo zdravotných dôvodov nie je možné vrátiť, ak bol obal po doručení otvorený;
7.7.4. v ktorých sú predmetom plnenia tovary, ktoré sa po doručení vzhľadom na svoj charakter neoddeliteľne spoja s inými vecami.
7.8. Ak Zákazník požiadal o začatie poskytovania služby (ak Predávajúci takéto služby ponúka) pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, zaplatí Predávajúcemu sumu zodpovedajúcu rozsahu služieb poskytnutých do okamihu, keď Zákazník informoval Predávajúceho o odstúpení od zmluvy.
7.9. Zákazník by mal vrátený tovar riadne zabaliť tak, aby sa minimalizovalo riziko jeho poškodenia počas prepravy.
8.1. Zákazník Internetového obchodu, ktorý je spotrebiteľom, má okrem iného nasledujúce možnosti využiť mimosúdne spôsoby riešenia reklamácií a uplatňovania nárokov:
8.1.1. je oprávnený obrátiť sa na stály spotrebiteľský rozhodcovský súd pôsobiaci pri Inšpekcii obchodu so žiadosťou o vyriešenie sporu vzniknutého z uzavretej kúpnej zmluvy,
8.1.2. je oprávnený obrátiť sa na krajského inšpektora Inšpekcie obchodu so žiadosťou o začatie mediačného konania vo veci mimosúdneho urovnania sporu s Predávajúcim,
8.1.3. Spotrebiteľ môže získať bezplatnú pomoc pri riešení sporu s Predávajúcim využitím bezplatných služieb okresného (mestského) spotrebiteľského ombudsmana alebo spotrebiteľskej organizácie, ktorej cieľom je ochrana práv spotrebiteľov (napr. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
8.2. Podrobné informácie o možnostiach využitia mimosúdnych spôsobov riešenia reklamácií a uplatňovania nárokov spotrebiteľov a pravidlá prístupu k týmto postupom sú dostupné v sídlach a na webových stránkach okresných (mestských) spotrebiteľských ombudsmanov, spoločenských organizácií zameraných na ochranu spotrebiteľov, krajských inšpektorátov Inšpekcie obchodu, ako aj na webovej stránke Úradu pre ochranu hospodárskej súťaže a spotrebiteľa na adrese: www.uokik.gov.pl
8.3. V súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o ODR v spotrebiteľských sporoch) Predávajúci ako podnikateľ so sídlom v Európskej únii, ktorý uzatvára internetové kúpne zmluvy alebo zmluvy o poskytovaní služieb, uvádza elektronický odkaz na platformu ODR (Online Dispute Resolution), ktorá umožňuje mimosúdne riešenie sporov: ec.europa.eu/consumers/odr/. Kontakt s Predávajúcim: prostredníctvom formulára.
9.1. Predávajúci spracúva osobné údaje svojich Zákazníkov v súlade s platnými právnymi predpismi, najmä v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov – GDPR).
9.2. Podrobné pravidlá spracúvania osobných údajov zákazníkov Internetového obchodu sú uvedené v zásadách ochrany osobných údajov, ktoré sú dostupné na adrese: https://3mk.sk/zasady-ochrany-osobnych-udajov
10.1. Zákazník má možnosť dobrovoľne a bezplatne zverejniť recenziu týkajúcu sa uskutočnených nákupov v Internetovom obchode alebo samotného obchodu.
10.2. Predávajúci po uskutočnení nákupu v Internetovom obchode zašle Zákazníkovi e-mailovú správu s prosbou o:
10.2.1. zverejnenie recenzie spolu s odkazom na online formulár umožňujúci jej zverejnenie – online formulár umožňuje odpovedať na otázky Predávajúceho týkajúce sa nákupu, jeho hodnotenie, pridať vlastný opis recenzie a fotografiu zakúpeného produktu,
10.2.2. zverejnenie recenzie spolu s odkazom na online formulár umožňujúci jej zverejnenie – online formulár umožňuje odpovedať na otázky Predávajúceho týkajúce sa obchodu a pridať vlastný opis recenzie.
10.3. Recenziu môže zverejniť len Zákazník, ktorý uskutočnil nákup v Internetovom obchode.
10.4. Zverejnené recenzie sú publikované Predávajúcim v Internetovom obchode a na profile TrustMate.io.
10.5. Zverejnenie recenzie nesmie byť Zákazníkom použité na protiprávne konanie, najmä na konanie predstavujúce nekalú súťaž voči Predávajúcemu alebo na konanie porušujúce osobnostné práva, práva duševného vlastníctva či iné práva Predávajúceho alebo tretích osôb.
10.6. Je zakázané zverejňovať alebo zadávať zverejňovanie nepravdivých recenzií v Internetovom obchode.
10.7. Je zakázané uzatvárať fiktívne alebo zdanlivé kúpne zmluvy na produkty s cieľom iba zverejnenia recenzie.
10.8. Predávajúci môže podmieniť zverejnenie recenzie v Internetovom obchode jej predchádzajúcim schválením.
10.9. Zverejnená recenzia môže byť skrytá alebo odstránená jej autorom alebo Predávajúcim, najmä ak recenzia alebo správanie kupujúceho porušuje tieto Podmienky alebo všeobecne záväzné právne predpisy. Predávajúci má právo pozastaviť alebo odstrániť účet kupujúceho, ktorý zverejňuje recenzie porušujúce ustanovenia tohto bodu 10. Predávajúci môže voči recenziám alebo používateľom zverejňujúcim recenzie prijať aj ďalšie opatrenia – uvedené v bode 11.4. týchto Podmienok.
11.1. V rámci používania Internetového obchodu a iných služieb poskytovaných Predávajúcim elektronicky je zakázané, aby používateľ poskytoval nezákonný obsah, obsah protiprávny, porušujúci osobnostné práva alebo autorské práva tretích osôb, ako aj obsah, ktorý akýmkoľvek spôsobom porušuje platné spoločenské alebo morálne normy alebo zásady slušného správania na internete (netiketa). Najmä je zakázané:
11.1.1. zverejňovať vulgárny obsah alebo obsah obsahujúci vulgarizmy, prípadne obsah všeobecne považovaný za urážlivý;
11.1.2. zverejňovať obsah porušujúci práva duševného vlastníctva tretích osôb, vrátane autorských práv alebo práv priemyselného vlastníctva;
11.1.3. zverejňovať alebo používať osobné údaje tretích osôb alebo ich podobizne bez príslušného oprávnenia;
11.1.4. poskytovať škodlivý softvér alebo softvér ovplyvňujúci fungovanie Internetového obchodu;
11.1.5. zverejňovať obsah, ktorý poškodzuje dobré meno, povesť alebo iné osobnostné práva Predávajúceho alebo tretích osôb;
11.1.6. konať spamerským spôsobom, ako aj vykonávať iné činnosti majúce znaky nekalej súťaže alebo nekalých obchodných praktík;
11.1.7. propagovať totalitné režimy, súvisiace symboly, vyzývať k nenávisti, násiliu alebo k spáchaniu trestného činu;
11.1.8. zverejňovať obsah, ktorý uráža, hanobí alebo diskriminuje skupinu obyvateľstva alebo jednotlivcov z dôvodu ich pohlavia, sexuálnej orientácie, národnosti, etnického pôvodu, rasy alebo náboženstva;
11.1.9. zverejňovať obsah propagujúci užívanie drog, psychoaktívnych látok, nadmerné požívanie alkoholu, hazardné hry alebo iné zakázané správanie;
11.1.10. zverejňovať obsah nesúvisiaci s tematikou Internetového obchodu;
11.1.11. zverejňovať obsah slúžiaci na vykonávanie konkurenčnej činnosti voči Internetovému obchodu;
11.1.12. zverejňovať obsah slúžiaci na neoprávnené reklamné, propagačné alebo marketingové účely;
11.1.13. zverejňovať reklamy alebo informácie týkajúce sa predaja, propagácie produktov, služieb, projektov alebo zbierok;
11.1.14. zverejňovať obsah slúžiaci na pokusy o podvod alebo vylákanie finančných prostriedkov od používateľov;
11.1.15. zverejňovať obsah nezlučiteľný s platnými právnymi predpismi;
11.1.16. zverejňovať odkazy, linky alebo iné presmerovania na stránky alebo súbory obsahujúce vyššie uvedený obsah.
11.2. Nezákonným obsahom sa rozumejú informácie, ktoré samy osebe alebo v súvislosti s konaním, vrátane predaja produktov alebo poskytovania služieb, nie sú v súlade s právom Európskej únie alebo právom ktoréhokoľvek členského štátu, ktoré je v súlade s právom Európskej únie, bez ohľadu na konkrétny predmet alebo povahu tohto práva.
11.3. Používateľ nesie zodpovednosť za obsah, ktorý zverejňuje v Internetovom obchode.
11.4. Predávajúci môže moderovať nezákonný obsah alebo obsah v rozpore s Podmienkami, čo môže zahŕňať najmä:
11.4.1. odmietnutie zverejnenia obsahu,
11.4.2. odstránenie obsahu,
11.4.3. zablokovanie prístupu k obsahu,
11.4.4. skrytie časti alebo celého obsahu,
11.4.5. zníženie viditeľnosti obsahu,
11.4.6. pozastavenie poskytovania vybranej služby používateľovi,
11.4.7. ukončenie poskytovania vybranej služby používateľovi,
11.4.8. pozastavenie používateľského účtu,
11.4.9. zrušenie používateľského účtu,
11.4.10. prijatie iných opatrení ovplyvňujúcich dostupnosť, viditeľnosť alebo prístupnosť obsahu.
11.5. Používateľ, ktorý považuje obsah zverejnený v Internetovom obchode za nezákonný alebo v rozpore s Podmienkami, môže Predávajúcemu zaslať oznámenie o tomto obsahu.
11.6. Oznámenie používateľa uvedené v bode 11.5. vyššie by malo obsahovať aspoň:
11.6.1. vysvetlenie dôvodov, prečo používateľ tvrdí, že uvedený obsah je nezákonný alebo v rozpore s Podmienkami;
11.6.2. presné určenie elektronickej lokácie obsahu (napr. URL adresa) alebo iné informácie umožňujúce identifikáciu obsahu, ktorého sa oznámenie týka;
11.6.3. kontaktné údaje používateľa, ktorý podáva oznámenie (vrátane mena a priezviska alebo názvu oznamovateľa a e-mailovej adresy).
11.7. Ak oznámenie uvedené v bode 11.5. obsahuje elektronické kontaktné údaje používateľa, Predávajúci bez zbytočného odkladu zašle používateľovi potvrdenie o prijatí oznámenia v elektronickej forme.
11.8. Počas procesu preverovania oznámeného obsahu podľa bodu 11.5. môže Predávajúci požiadať používateľa o doplňujúce informácie, dokumenty alebo vysvetlenia týkajúce sa obsahu, ktorého sa oznámenie týka.
11.9. Predávajúci posúdi oznámenie uvedené v bode 11.5. a bez zbytočného odkladu prijme rozhodnutie o obsahu, ktorého sa oznámenie týka. O svojej rozhodnutí informuje používateľa do 14 (štrnástich) dní od prijatia úplného oznámenia.
11.10. Rozhodnutie Predávajúceho o oznámení uvedenom v bode 11.5. môže spočívať v ponechaní obsahu v Internetovom obchode alebo v prijatí opatrení moderácie obsahu uvedených v bode 11.4. vyššie.
11.11. Používateľ má právo odvolať sa proti rozhodnutiu uvedenému v bode 11.10. do 14 (štrnástich) dní od doručenia rozhodnutia. Odvolanie musí obsahovať odôvodnenie.
11.12. Predávajúci posúdi odvolanie uvedené v bode 11.11. a informuje používateľa o svojej rozhodnutí do 14 (štrnástich) dní od jeho prijatia. Proti rozhodnutiu o odvolaní nie je možné podať ďalšie odvolanie Predávajúcemu.
12.1. Predávajúci rešpektuje všetky práva spotrebiteľa stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä zákonom z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľa. Ustanovenia týchto Podmienok nemajú za cieľ vylúčiť ani obmedziť akékoľvek práva spotrebiteľov vyplývajúce z právnych predpisov. Akékoľvek pochybnosti sa vykladajú v prospech spotrebiteľa využívajúceho Internetový obchod. Ustanovenia Podmienok, ktoré sú pre spotrebiteľa menej priaznivé ako ustanovenia uvedeného zákona, sú neplatné a namiesto nich sa uplatňujú príslušné ustanovenia tohto zákona.
12.2. Zmena Podmienok môže nastať z dôležitých dôvodov, najmä v prípade zmeny právnych predpisov. Ak boli na základe Podmienok uzatvorené zmluvy s trvalým charakterom, zmenené Podmienky sú pre Zákazníka záväzné, ak boli dodržané požiadavky uvedené v článkoch 384 a 3841 Občianskeho zákonníka, t. j. Zákazník bol riadne informovaný o zmenách a nevypovedal zmluvu do 14 dní od oznámenia. Ak boli na základe Podmienok uzatvorené zmluvy iného než trvalého charakteru, zmeny Podmienok nijako neovplyvnia práva Zákazníkov nadobudnuté pred dňom nadobudnutia účinnosti zmien.
12.3. Prílohami k týmto Podmienkam sú:
12.3.1. Poučenie o práve na odstúpenie od zmluvy,
12.3.2. Vzorové vyhlásenie o odstúpení od zmluvy,
12.3.3. Pravidlá Vernostného programu.
Tieto prílohy tvoria neoddeliteľnú súčasť Podmienok.
12.4. V záležitostiach neupravených týmito Podmienkami sa uplatňujú ustanovenia Občianskeho zákonníka a iných príslušných zákonov Poľskej republiky, ako aj práva Európskej únie, najmä GDPR (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES).
12.5. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 01.08.2024.
Login and Registration Form